Vechile conace şi parcuri moşiereşti ale Republicii Moldova

Azi încep un subiect nou:  Vechile conace şi parcuri moşiereşti ale Republicii Moldova. Un subiect extrem de interesant, dar pe cât de interesant şi captivant, pe atât de dureros. Doare pentru că multe din conacele existente azi în republică sunt ruine…, iar parcurile lasate în voia sorţii…

Voi scrie despre ele din mai multe motive: pentru a capta atenţia, a aduce un pic de  lumină despre subiect, pentru că îmi place şi mă atrage, pentru că e parte studiului  la teza mea de doctorat, pentru…

P. S.: Curând va aparea primul articol.

Autor: Cristina Ciobanu

Îmi place să acriu, aceasta mă definește. Astfel a apărut blogul personal. Între timp, am intrat la doctorat şi am elaborat teza "Starea mediului şi particularitățile managementului ecologic a parcurilor reprezentative vechi din zona de centru a Republicii Moldova". Dragostea și admirația pe care o port grădinilor și conacelor istorice s-a materializat în teză şi în al doilea blog. Deși nu am susținut-o, cercetarea mea nu a fost în zadar, deoarece am publicat-o într-o carte frumoasă :). Am un articol despre carte pe blog. Pe lângă multe hobby-uri - lectura, filmul, fotografiatul, pictatul după cifre, etc., îmi plac și cosmeticele. Despre experiența mea cu ele, scriu în unul din blogurile pe care le am.

Lasă un comentariu